0

just a little bit



First week of this semester ended well. J


Jumaat takde kelas, so we decided to spend the day in KL. Thought of buying some books tapi takde pilihan sangat. I guess I have to go to Silverfish kalau nak cari buku-buku yang bergenre indie.


Some pics,

cats22


DSC00936


IMAG0119
budak yang gila duit, haha.

IMAG0116
ni huda, call her baby.
sebab memang macam baby bila nyanyi lagu justin bieber's baby. :-P


Yana cabar aku untuk improve skills fotografi aku, kerana kitaorang tak mahu kalah dengan gadis ini yang nampaknya menggugat kedudukan kami di hati dot dot dot. Haha. Yela-yela, give me some time ok.

Tapi sebelum itu, I need to save up some money to buy this photography book, which costs almost RM100. Tak ada orang nak ajar, jadi aku perlu belajar sendiri. Banyak perkara yang aku mahu belajar, banyak. Cuma keadaan agak mengehadkan aku berbuat demikian. Satu-satu lah.


Hari ini bermulanya minggu kedua. Tutorials, labs, lectures. Ish, life will get busy again.



Nothing much to say. This is my today’s favourite quote.

"I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together. 
– Marilyn Monroe
..........................................................................................................

0 comments:

Back to Top